Onsdag, 30/3.

I Måndags tog jag det bara lugnt efter skolan, lyckades ju vara med på idrotten fast mitt huvud värker så fort jag rör på mig :p Vi hade lite lekar först och sen cirkelträning! Blev mycket mage, känns än idag ;)
Kunde inte göra situps pga mina blåmärken längs hela svanken/rumpan, gjorde plankan då ist. Funkade bra det åh :)

Igår efter skolan så åkte jag och Camilla direkt till ridhuset med hästarna! Första gången jag red på Colon i ridhus, har inte ens ridit honom på bana. Bara skogen.
Var svinkul att få känna på honom riktigt, blir ju inte alls samma träning i skogen.
Nu kunde jag verkligen sitta och trimma honom och se hans svaga punkter! Sen att man har Camilla med som hjälper mig och säger vad jag ska göra kan man ju inte klaga på, helt perfekt!
Det här var inte direkt sista gången vi åkte till ridhuset!
Kingen åker nångång i Maj och i sommar kommer det bli många träningar för Camilla med Colon, alldeles perfekt eftersom hon känner honom bäst och kan även se honom från marken!
Har lite att träna på i höger varv, för där vare jobbigt ;)
Det bara skummade om honom när vi var klara :)

På kvällen fick vi besök av PL & Elin, trevligt :)

Idag så gick jag egentligen till halv fyra men åkte hem halv ett, måste nog vila skallen lite känner jag.
Så idag var jag hemma tre, asnice!

Nu ska jag plocka undan här hemma och sen slappa framför tvn!
Martin & Alvin åkte precis till Hogland ( för ovanlighetens skull ;) )


Colon & Kingen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0