Lördag 26/3

Denna lördag tyckte Alvin skulle börja klockan 6.40! Bara att stiga upp åh se glad ut!
Martin jobbade 05.00-09.00 så jag gjorde i ordning frukost till alla oss, mannagrynsgröt fick de bli :)
Efter frukosten och så tog vi oss en promenad runt västtjär, Hugo var också med, lillhjärtat♥
Sen blev det Hudik, grattade Westin som fyllde 20 i onsdags :D Fick massa gott fika :D

När vi kom hem så skulle jag vila, var helt slut & Martin skulle hålla på med folkracebilen så han tog med Alvin till farmorn ;)
Vilade jag? NEJ!
Satte igång och toppade mitt egna hår, det var sååå slitet! Sen då, städade jag lägenheten! Dammsög och skurade golven :)

Nu ska vi grilla, gött! :D Sen kommer Hanna hit åh vi ska se på tv! Kanske skulle kika förbi några fler också, blir en mysig kväll!

Hoppas ni får det lika mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0