Kalas!

Min faster fyller år idag så vi har precis kommit hem därifrån :) Blev en massa fika! Tårta, kakor & sånt! Smaskens :D

Nu har jag och Martin satt oss ner för att bestämma tapeter, Alvins rum är så gott som klart! Vårat rum har vi (jag) bestämt fondväggen iaf, är lite osäker på vilken vi ska ha resten av rummet..
I Alvins rum blir det en mörkbrun fondvägg, nå form utav blommor som mönster, ascoola! Sen blir det vita resten utav rummet :)
I vårat rum ska vi ha en lila fondvägg (självklart) MEN vi vet inte riktigt vad vi ska ha till.. Den lila är inte så mörk men vi vill inte ha vitt resten för det blir så ljust men vi vet inte om det går ihop riktigt att ha en lite mörkare resten utav rummet. Hmm ;s Får klura nån dag till!

Imorn är det fredag och vi har modelldag igen på skolan. Nu är det Michaelas tur att sminka och styla mig för en fotografering. Kul :)

I helgen ska vi bo hos pappa, ta hand om Hugo och Selma :) Mamma, pappa & Johnny ska åka till Stockholm för att träffa min syster där, hon bor ju i Eksjö nu när hon gör GMU så dom ska mötas på halva vägen och bo hos min farbror :)

Blir en mysig helg, jag älskar ju att vara hemma, för det är just hemma för mig, inte konstigt när man bott där hela livet.
Kanske inte blir så mycket uppdatering, isf från mobilen. Ska även rida Colon lör-sön.
Bra helg!
Sen ska jag nog klippa undan lite, om någon vecka så kommer vi ha fullt upp med flyttandet så det blir bra att få det gjort innan :) Vill du bli klippt så får du höra av dig ;)


Mitt älskade hjärta som nu är 15 år men ändå så glad! <3


Min otroligt fina underbara kille som betyder allt för mig! <3


Bara våran charmigaste lillkille! Älskade lilla vän, du får alla att le <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0