Dagarna rullar på..

för fort..

Ibland känner jag bara att jag inte hinner med mig själv, så mycket man vill göra samtidigt som det finns 100 saker man måste göra!

Jag går väl och lägger mig kring nio på kvällarna, då är det slut! Så jag ska alldeles strax gå och lägga mig och vänta på att Martin kryper ner bredvid mig, han åkte just!

Skolan rullar på, haft 3 prov denna vecka, så otroligt skönt nu när jag är klar med dom!
Imorn har vi salongen, jag ska styla och sminka Michaela för en fotografering!
Spännande! Är lite nervös men tror det kommer bli skitkul!

Igår hade jag sån tur att jag fick åka med Hanna och Elin S från Sundsvall, hur skönt som helst!
Jag börjar ju bli lite trött på att pendla.. Känns som om jag ''förstör'' tiden med att vänta på tåg/bussar/lektioner.
Letar lite efter en praktikplats i Hudik så jag kan gå klart tvåan och trean här hemma, tror jag skulle må mycket bättre då.
Tråkigt bara att lämna klassen (än har jag ingen praktikplats så det är inte säkert än), tog ett tag för mig att komma in, kände ingen i klassen och nu trivs jag jättebra!
Så det blir lite jobbigt att börja om samma grej (kanske)..

Jag rider fortfarande Colon, så mycket jag hinner men nu kommer det bara att bli mer och mer, hur kul som helst! :D Tur jag har Camilla som låter mig rida honom!!

Imornkväll ska Kent & Eva ha Alvin medans jag och Martin ska på bio med Hanna & Joel! Vi ska äntligen se på ''Hur många lingon finns det i världen''

Ja det var väl en liten uppdatering som får duga för ett tag!

Vet absolut inte om jag hinner uppdatera varje dag, tiden räcker inte alltid till men jag ska göra mitt bästa!

Hade!



<3

Kommentarer
Postat av: Beatrice

självklart får du åka med oss hem, dock är vi uppe till 4 och ska då handla massa. så vi kommer nog inte åka hemåt förens klockan 7 ;/ kram

2011-03-25 @ 14:05:56
URL: http://beatricenordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0