Flyttning...

Flyttade under lördagen.. Har bara nå småskit och städningen kvar! Skönt! Har heller inget internet i nya lägenheten ännu.. Tur det egentligen så man får nå gjort! Tar ett bra tag att få ordning på allt. Just nu sitter jag i Gnarp av alla ställen. Åkte tåg från skolan hit och väntar på bussen mot Bergsjö. Jag ska nämligen till tandläkaren för att ta bort lite tandsten. Kul. Sen måste jag hem, laga mat åt mina killar, inviga tvättstugan och sen bege mig mot stallet. Colon ska få gå ut och röra på sig! Kristin och Melissa följer också, trevligt med lite sällskap :) Btw så höll jag på att hoppa på fel buss. Det stod bara KR Trafik på den, inte 33 mot bergsjö, jag hoppade på och sen frågade busschaufören om jag verkligen skulle till Norrfjärden och det skulle jag ju inte ;) händer väl inte så ofta att någon åker dit. Imorn är det äntligen fredag och bästa Fille fyller 18 så det blir fika och mys hos honom, gött! Nä, hoppas bussen kommer snart och att jag verkligen hamnar i bergsjö ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Ja jag skriver precis om vad jag vill, sen får väl resten tycka och tänka vad dom vill, men dom behöver väl inte läsa bloggen heller då!!!



Tack tack :) kram

2011-04-18 @ 21:20:08
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0