Ensam kväll..

Alvin och jag var helt ensamma ikkväll, förutom att farmor & mormor hälsade på Alvin :)
Martin har åkt mä till Sundsvall på böndernas årsmöte eller nå.. Kan vara en mässa också ;) samma sak ;)
Alvin somnade strax före åtta, det är rekord för några veckor! Han har varit så pigg på kvällarna nu, massor med energi eftersom det är så ljust ute :)

Han sprang från köket till hallen i säkert 15 min, han har blivit så snabb alltså! Galna unge <3
Inte konstigt att han somnade så tidigt!

Jag har mumsat i mig färsk annanas, så gott!
Ska väl skicka svenskauppgiften till Elin innan jag kan sova..

Men jag fattar inte vad det är för fel på mig och min kropp?
Spelar ingen roll hur trött jag är men jämt när jag lägger mig för att sova innan Martin ens är hemma så lyckas jag aldrig somna innan jag hör att han kommit hem.
Och då är det inte att jag ligger och tänker ''vad gör han, när kommer han hem'' inte alls faktiskt! Jag tänker bara på att jag är så trött och vill somna bara eftersom jag ska upp så tidigt..
Varför blir det så??
Även fast han kommer hem så går han inte och lägger sig på engång, han kan sitta vid datorn, ta en dusch, fika, ja ni vet..
men bara efter att han kommit hem så slocknar jag på 2 sekunder, helt seriöst! Jag är så död då att jag inte ens vaknar när han lägger sig och håller om mig.. Helt sjukt tycker jag! Jag kan ligga vaken i 2 timmar även fast jag är dödstrött..
Konstigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0